}

TRÖTT

Min dag:
sov, skola, sover lite på rasterna, slutar, somnar nästan på bussen, kommer hem, sover tills middagen, äter, går till soffan och sover, blir väckt av min mor som tkr att jag tar upp hela soffan, går upp, sover, sitter vid datorn i typ en timme, byter om, och sover.

Mitt liv är ett väldigt händelserikt liv.
men jaa, som ni ser, kul dag...


ni får en snygg bild på rebecca ifrån förra elevensval.

hade tänkt göra en undersökning också!
Har hört lite delade meningar om vad ni tkr om nya designen, så nu ska ni få hissa/dissa!
kommentera vad ni tkr, var gamla bättre än nya? eller ska vi göra en helt ny?
vårt utseende ligger i era händer!


Kommentarer
Postat av: Åse

Jag tycker eran header är skitfin!

2009-11-03 @ 13:46:42
URL: http://www.kristinalaa.devote.se
Postat av: Anonym

chacha alla bloggläsare

2009-11-03 @ 16:42:13
Postat av: petrapibis

ellen, ni jar faktiskt tre stycken soffor och jag har hemskt svårt att tro att du lyckas ta upp alla tre...men vem vet, jag kan ju ha fel?



eran header är fin:)

2009-11-03 @ 21:03:47
Postat av: ERIK

ASSÅÅ! hatar de!va bättre me förra men ellen...VI HADE JU EN DEAL!

2009-11-05 @ 17:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0