}

Torsdag, fula fiskar, stulna mobiler och en mysig låt

Idag är det.. Torsdag! "Aaaa, jutthe!!"


Idag har jag varit på en gymnasiemässa. Det spelades och sjöngs, man blev indragen till olika bord, fick gratis massage (dock bara på ena handen, sadface), smaka på sex-on-the-beatch (utan alkohol........) och självklart pimplat och kallat fiskarna för fula!
Träffade på Erik, Simon och Arvid också. Arvid såg jag inte så mycket av, han hade fullt upp med att samla in olika broschyrer från olika linjer. Erik drog jag med mig och fiskade med. Han ville inte fiska... Han gillade inte priset man fick. Det kallar jag bortskämd.

Vid ungefär halv tre drog jag mig mot estet för att spela med slagverksensemblen. Gick riktigt, sjukt, härligt bra att spela idag! Hela stycket som vi spelar med, på, två varsina trummor och två olika metaller, börjar låta riktigt bra! Kännslan att spela unisont med så många är obeskrivlig.. Så mycket endorfiner som borde frigöras alltså!!! Galet lycklig är man. Gör fortfarande slarvfel helatiden, men snart så jävlar sitter alltihopa;;


Nu sitter jag här vid datorn och lyssnar på Poison - Every Rose Has It's Thorn. Jag bara myser. Har nyss käkat lite glass, choklad och druckit lite cola. (Nej, jag är inte speciellt fet om jag ska vara ärlig..)

Igår lyckades ju min mobil bli stulen och ja, jävla rage på det. Men vafan ska man göra?! Gah, anusjävlar som bara tar saker sådär.
Har iallafall spärrat sim-kortet och telefonen, så "HA" på er som tagit den.. Fick ett nytt sim-kort idag, med samma nummer. Får använda min gamla telefon så länge, få se om man vågar önska sig en ny eller en annan begagnad till jul.




Nejs, nu ska jag lägga mig i sängen och mysa. Känner att jag är lite trött.
PUSSHEJFRÅNERANFAVORITTJEJ
Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0