}

This situation is killing me!

ALLA GÖR VÅGEN FÖR LOVISAS INLÄGG!!
Visst har vi saknat henne?
Jaklart!
Vem kan inte sakna lovisa?

Aja, idag har jag haft utvecklingssamtal.
tydligen är jag slarvig och virrig, håller inte med!
Har iallfall mvg i engelska, musik och svenska, sedan vet jag inga fler betyg utan det var bara ikryssat att jag var påväg mot ett högre betyg än "g" i alla ämnen, förutom no;ämnena som jag låg på g/vg i.
Hatar utvecklingsamtal, jag blir jämt bara utfrågad och manipulerad. Min lärare, Mamma och pappa sitter runt mig och stirrar på mig och gör mig sjukt förvirrad, det är läskigt...

aja, var på bränna borg och kollade på lite gymnasieutbildningar jag med, har inte en aning om vad det kommer bli men har ett tag på mig att tänka sån tur va!

nu ska jag fika och måbra, puss!


Kommentarer
Postat av: erik

ASSÅÅÅ! VART ANNAT!

2009-11-20 @ 12:57:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0