}

natt inlägg

Heej, har inte orkat skriva vårat superlånga komplicerade lösenord så har inte uppdaterat på typ evigheter...
alldeles för sent för mitt lilla huve att vara uppe nu så skriver lite kort om idag bara, ni får veta resten sen.

På skolan idag fick jag veta att jag fått mvg på min svenskauppsats, vilket både jag och petra tycker var ett välförtjänt betyg! jag blev ännu gladare än vad jag redan var och det är alltid positivt! efter skolan kom isa hem till mig och vi drack varmchoklad och myste innan vi stack ut på en lång ridtur. runt 6 tog vi bussen in till stan där jag träffade åse och mathilda. vi stack till ica och köpta godis och kyckling. Sen kilade vi till Mathilda och gjorde kycklingsallad och myste hela kvällen. Kom precis hem och är helt slut, ovanligt aktiv dag det här!

peaceout

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan inte lovisa skriva?

2009-11-30 @ 19:41:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0