}

myskväll med brudarna och erik.

Heeej!

Sitter här allihopa och har precis tittat på twilight!
Första gången för mig, ellen, och typ femte gången för lovisa?
Mariel kom då den slutade så hon har fortfarande inte sett den, hehe.
underbar film, say nomore.
Fast man borde läsa boken innan man ser den, annars skulle jag nog inte fattat någonting...
ifs har nog alla hunnit se den redan, men endå(A)





Nu ska vi softa och ha det bra ikväll vilket jag hoppas ni också har!
ska ta kameran ifrån lovisa så att hon slutar blända mig med blixten hela tiden, börjar bli lite irriterande...


Godkväll!
Puss
Ellen

Kommentarer
Postat av: Erik

SKRIV NÅGOT DÅÅÅÅ!

2009-11-27 @ 17:14:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0