}

Ja, vi längtar efter New Moon!!

OMFG!!
En del av musiken till New Moon!!!



Jag dör. Jag längtar ihjäl mig!!!!
Ellen ska komma hit och kolla på Twilight imorgon, Mariel och Erik också. Ellen har hittills läst tre av böckerna. Jag har läst alla, mihihihi. Jag smyg kollade på Twilight själv igår. AAAHHH!! Man blir som förhäxad av karaktärerna. Ellen, Erik och Ellen... Ni får förbereda er på att jag kommer typ stöna och "åh"ma mig ganska mykkkeet imorgon.
Vi ska se New Moon @ Saga bio på söndag. Vet inte riktigt säkert alla som kommer, men jag tror att vi blir en del.


Säger du nudå Ellen:
TVÅ inlägg på mindre än en halvtimme?!?!

*Aplåderna mottages*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0