}

Hemmadag

Har
Äntligen
(haha, jaa jag är wannabe lovisa? daah..)
 blivit klar med min skogsuppsats!
2 veckor försenad och 2 dagar ifrån att få IG skriver jag det sista ordet på min 3 sidor långa krönika.
Har aldrig haft såhär svårt med att skriva en uppsats, jag har nog skrivit om den ca 4 gånger(?)
men nu är den mailad och klar att läsas av min svenska lärare.

Vaknade vid 11 imorse och sprang ner och gav farfar en kram, han har kommit hem ifrån sjukhuset och bor nu med oss i några dagar. Känns bra att få se att han faktiskt lever trots att han inte kan gå riktigt än.
När jag, efter frukosten, stog och borstade tänderna fick jag en idé om att städa badrummet inte skulle vara så tokigt. Så jag drog fram en hink med vatten, en trasa, soptunna, damsugare och började städa! är inte riktigt klar än för mitt uppe i städeriet kom jag på att jag hade en krönika att skriva. Så ska nog gå tillbaka och avlsuta det jag börjat på nu.
Ikväll ska jag åka och hälsa på Moa, fanny och klara för att spela lite, men natten spenderar jag nog hemma.

Ni får hare gött och ta hand om er!
baii


Kommentarer
Postat av: sara

grymt snygg blogg ;D

2009-11-10 @ 19:36:52
URL: http://itsallaboutsara.devote.se
Postat av: ERIK!

snopp ellen!

2009-11-11 @ 18:09:06
Postat av: moa landström

jag håller med erik!

uppdatering tack!

2009-11-13 @ 13:39:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0