}

Delicate

Men tja alla människor.

sitter här med äcklig vinterchoklad och funderar på vad jag borde skriva.
har gjort grym mkt saker men orkar inte skriva allt!
mhehehe...


men var och tittade på 2012 igår med alla vännerna!
Det var en riktigt bra film men den bör ses på bio eftersom att allt blir mkt mäktigare då.
efter gick vi till josefin och kollade på teeth, kan säga att den är rätt... speciell?
Erik, som från och med ett tag sedan ska nämnas i varannat inlägg, tyckte nog att den va rätt obehaglig... fast det gjorde nog dem flesta av killarna som var med!
Runt 11 gick jag och petra hem till petra och somnade runt 2. Som vanligt somnade jag mot min egen vilja och vaknade med alla kläderna på. Blir jämt arg på mig själv då jag gör det, man blir så grymt trött av ngn anledning.

mor och far hämtade mig och nu efter världens frukost sitter jag här och lyssnar på musik i min ensamhet.

ni ska få lite bilder ifrån veckan som varit, hoppas att det uppskattas!





det är inte lätt att vara söt lovisa...
Simmade med lovisa på badhuset i onsdags som vanligt.
räkmacka, stans godaste pommesfrites, portello och kexchoklad efter simningen, för hälsosamt får det inte bli!



haha, internskämt...


jadu isa, jag blir nog lite lesbisk av det där.
även detta är ett internskämt


sötflika, jaa.

Kommentarer
Postat av: ERIK

TAACK!!

2009-11-15 @ 13:17:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0