}

okej, nu gör vi något åt det här!

Godeftermiddag alla kära bloggläsare.
Jag ska nu, tyvärr, erkänna att vårat förhållande (mitt och lovisas till er) har börjat gå utför.
Vi är i en "ge och ta situation" som inte riktigt fungerar. Egentligen borde det vara så att vi ger er intressanta inlägg om allt möjligt och ni ger oss intressanta, värdelösa, roliga, dumma och härliga kommentarer. Så enkelt är det! Men tyvärr så har det inte riktigt varit så.
jag hoppas för både våran och för er bloggläsares skull att vi kommer förbättra vår relation, vi har haft så fina tider tillsammans!
Om ni vill kan vi göra en deal?
Jag lovar att skriva intressantare inlägg med fler bilder och åsikter om ni lovar att kommentera? 

nu är det er chans att få bloggen att överleva!
kommentera om ni gillar dealen eller inte.

baibai
från eran Ellen


Kommentarer
Postat av: åse

<3<3<33<3<33<

2009-12-31 @ 02:27:14
URL: http://www.kristinalaa.devote.se
Postat av: erik

dealen giller vi!

2009-12-31 @ 13:07:00
Postat av: moa

like it!

2009-12-31 @ 15:20:35
Postat av: popetottoa

I LÖÖÖV IT

2010-01-03 @ 21:45:29
URL: http://petralandstrom.wordpress.com
Postat av: davva

Jaow, petra = rätt

2010-01-09 @ 14:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0