}

BADABADABADA

Hejhallåå

Nu skriver jag ett inlägg från en utav skolans datorer, väntar på att Ellen ska sluta. Vi ska springa till badhuset och simma och vara sunda människor!
Jämfört med mig igår, som stannade hemma och sov i två timmar istället för att gå och dansa. Ouups! Men det är så himmla mycket med skolan nu. Plugg hit, plugg dit. Men jag lyckas klara mig ganska bra ändå, fast jag inte pluggar 24/7. Som idag på svenska läxan tillexempel! Hade inte kollat in orden ens, men lycakdes ändå få 8,5 av 12. Ganska bra om du frågar mig.
Efter simmningen ska Ellen äta tacco middag hemma hos mig. Toppen!

Imorgon ska Ellebbb och Petra rulla mot Birsta i Tess mammas bil. Blev frågad om jag ville följa med. Ja, jag vill följa med! Men... Måste ju fråga mamma och pappa. Typiskt! Haha. Jaja, jag får vara lite extra snäll ikväll då så kanscheeee.

Nu är klockan tio över tre och Ellen kom nyss in i klassrummet! Ska draaaaa
PUSSHEJFRÅNERANÄLSKLINGSTJEJ

Kommentarer
Postat av: ERIK ÄR BÄST

SKRIV BÅGOT DÅÅÅÅ

2009-12-14 @ 18:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0